Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wymagania:
1) umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
2) biegła znajomość obsługi komputera – pakiet Office i innych urządzeń biurowych,
3) umiejętności komunikacyjne,
4) umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku,
5) umiejętność wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania czasem,
6) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, rzetelność, dyspozycyjność,
7) dokładność, zdyscyplinowanie, umiejętność szybkiego uczenia się,

Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
1) udzielanie wszelkich informacji związanych z działalnością Szpitala
2) wydawanie druków i formularzy
3) obsługa centrali telefonicznej oraz poczty elektronicznej
4) przyjmowanie i ewidencja wniosków o udostępnienie dokumentacji medycznej wydawanie sporządzonej dokumentacji
5) przyjmowanie i ewidencja korespondencji,
6) przygotowanie korespondencji do wysyłki.

Dodatkowym atutem będzie:
1) komunikatywna znajomość języka obcego,
2) doświadczenie w pacy na podobnym stanowisku.