Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zakres obowiązków:

  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla Szpitala
  • tworzenie strategii promocji – kreowanie wizerunku Szpitala
  • kształtowanie wizerunku Szpitala m.in. poprzez monitorowanie opinii na temat szpitala
  • tworzenie i rozwój oferty medycznych usług komercyjnych
  • przygotowywanie projektów materiałów wspierających promocję Szpitala (ulotki, broszury, foldery)
  • pozyskiwanie sponsorów na realizację akcji promocyjnych i działań pozamedycznych
  • współpraca z fundacjami wspierającymi działalność Szpitala
  • aktualizacja tablic, oznaczeń informacyjnych na terenie Szpitala
  • moderowanie i zarządzanie treścią strony internetowej Szpitala i jej bieżąca aktualizacja
  • obsługa social media
  • moderowanie i prowadzenie fanpage’a Szpitala na portalu społecznościowym – Facebook
  • odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań wpływających na pozytywny wizerunek Szpitala oraz jego kulturę organizacyjną

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub przy realizacji podobnych zadań
  • łatwość nawiązywania relacji
  • dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i środowiska internetowego
  • sprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • rzetelność i dobra organizacja pracy własnej
  • wysoka kultura osobista.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: kadry@spdsk. edu.pl.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”